του Παύλου Δεληπετρίδη.

Το Ταξί αποτελεί μία υπηρεσία σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης.

Φωτογραφία διαδικτύου.

Αναγκαία και απαραίτητη η παρουσία του Ταξί στην καθημερινότητα των ανθρώπων σε ολόκληρο τον πλανήτη.

Αποτελεί μάλιστα και την βιτρίνα της κάθε πόλης γιατί είναι και η πρώτη εικόνα που λαμβάνουν οι επισκέπτες της.

Ενώ είναι κοινά αποδεκτά από όλους τα παραπάνω βλέπουμε μια ανησυχία από τους επαγγελματίες οδηγούς Ταξί σε όλο τον κόσμο για το μέλλον του επαγγέλματός τους, το μέλλον της εργασίας τους.

Γιατί άραγε να συμβαίνει αυτό, γνωρίζοντας ότι δεν γίνεται κοινωνία χωρίς την παρουσία του Ταξί μέσα σε αυτή.

Πρώτο και κύριο κακό σημάδι και καμπανάκι είναι η αιμορραγία του έργου που κομμάτι – κομμάτι χάνεται σιγά-σιγά.

Με πρακτικές νόμιμες ή παράνομες βλέπουμε καθημερινά να αρπάζεται έργο που δικαιωματικά ανήκει στο ταξί από άλλες μορφές – προτάσεις μετακίνησης προς το επιβατικό κοινό.

Τι βλέπουμε δηλαδή , τι αισθανόμαστε ως επαγγελματίες, ότι ο κόπος μας , η επένδυσή μας τα όνειρά μας απειλούνται .

Στο κομμάτι της εργασίας μας το μέγεθος των δρομολογίων της καθημερινότητάς μας πολλές φορές δεν καλύπτει τα έξοδά μας με αποτέλεσμα πολλές ημέρες της εβδομάδας, με έκφραση της πιάτσας , να «μπαίνουμε μέσα», έξοδα περισσότερα από τα έσοδα.

Αποτέλεσμα:

Περισσότερες ώρες εργασίας, περισσότερα παλιά οχήματα λόγω αδυναμίας αντικατάστασης, δυσκολία στην συντήρηση και στην κάλυψη πάγιων αναγκών, κακές εργασιακές συνθήκες, καθώς επίσης και ως αντίκτυπο χαμηλό επίπεδο υπηρεσιών προς τους πολίτες.

Σίγουρα και η παγκόσμια ενεργειακή, η υγειονομική κρίση και η οικονομική δυσπραγία της κοινωνίας αποτελούν κι αυτές μεγάλες αιτίες για τις μειώσεις των δρομολογίων και των μετακινήσεων των πολιτών.

Ανασφάλεια και αβεβαιότητα.

Όλο αυτό το άσχημο κλίμα λειτουργεί αποτρεπτικά και «κουμπώνει» τους συναδέλφους σε μελλοντικές επενδύσεις που αφορούν το επάγγελμά τους , την καλυτέρευση της εργασίας τους και την αλλαγή του επιπέδου παροχής πιο ποιοτικότερων υπηρεσιών απέναντι στους πολίτες αλλά και αποτρέποντας τα παιδιά τους να ακολουθήσουν το επάγγελμα αυτό.

Είναι χιλιάδες οι θέσεις εργασίας στον κλάδο του ΕΔΧ Ταξί και οι οικογένειες που ζουν από αυτό και μόνο και πρέπει με κάθε τρόπο να διασφαλιστούν.

Ανασφάλεια και αβέβαιο μέλλον.

Πόσο καιρό μπορεί ακόμα να αντέξει αυτές τις πιέσεις που δέχεται το Ταξί και οι συνάδελφοι που ζουν από αυτό;

Πρέπει όλοι μαζί να βρούμε τις λύσεις που θα μας βοηθήσουν να αλλάξουμε την άσχημη πορεία.

Επιτακτική ανάγκη λοιπόν θεωρώ ότι αποτελεί μία Μελέτη Βιωσιμότητας του Επαγγέλματος του Ταξί από Επιστημονικούς Εθνικούς και Ευρωπαϊκούς φορείς που πιστεύω ότι θα βοηθούσε να βρεθούν λύσεις που θα ωφελούσαν όλους μας και τους επαγγελματίες οδηγούς ταξί αλλά και την κοινωνία των πολιτών.

Το Ταξί υπάρχει και πρέπει να υπάρχει για πολλά χρόνια ακόμη, πρέπει να το βοηθήσουμε να είναι βιώσιμο , το οφείλουμε στον εαυτό μας , στην κοινωνία, στα παιδιά μας.

Αξιοπρέπεια και μεροκάματο για όλους, ιδιοκτήτες και οδηγούς ΕΔΧ Ταξί.

Παρόν του ΕΔΧ Ταξί σε όλους τους σχεδιασμούς που αφορούν τις μεταφορές σε Εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Κάθε πρόταση καλοδεχούμενη.

Το κεφάλι ψηλά.

Ο αγώνας συνεχίζεται…

 

 

 

 

 

 

Από Esep8